Revija Avto, Oktober 1998

Povečaj naslovnico
  Povečaj naslovnico  

Danes in jutri

Študija Cadillac Evoq, Flat Seicento, Lancia Ipsilon in Daewoo Matiz v Sloveniji

SALON PARIZ 1998

Zastor se dviga

Premiere

Mercedes-Benz razred S - Luksus po novem

Citroen Evasion, Citroen Xsara Picasso, Citroen C3 - Novosti za danes, jutri in pojutrišnjem

Vozili smo

Audi TT Coupe - Začelo se je s krogom

Alfa Romeo Alfa 166 - Limuzina, ki bi bila rada kupe

BMW 530d in 730d - Enkrat za dvakrat

Fiat Multipla - 2x3 sedeži

Citroën Xantia 2.0 HDi - Skupni vod

Volkswagen Lupo - Sestrični je ime Arosa

Volkswagen Bora - Namesto Venta: veter z imenom

Renault Twingo - Po prvi petletki

Audi A6 1,8T Avant Quattro - Poln paket

Puch G 500 V8 - Visoka šola

Land Rover Discovery - Diskretna prenova

Testi

Peugeot 206 - Nova številka

Subaru Forester 2.0 GX WZ - Pol-pol

Land Rover Freelander 1,8i Softback - Svoboda gibanja

Supertest

Renault Clio 1,6 RXE - V odlični formi

Tehnika

Mercedes-Benz: motorji V6 in V8 - Veliki V

Tovornjaki

IAA Hannover - Prevlada trikrake zvezde

Predstavljamo

Mobilna telefonija - roki na volanu

Intervju

Fedor Zajec, Avtoimpex - Ugled narašča

Dean Perkavac, Avto Triglav - Tri znamke so adut

Tema meseca

Avtomobilski salon v Ljubljani - Čas teče

Obletnica

Renaultovih 100 let - Vse najboljše!

Turizem

Kako v Pariz? - Srečno pot!

Pustrica

Šport

GHD - Prvenstvo Slovenije

Avtomobili v tej številki:
Alfa Romeo Alfa 166
Audi A6 1,8T Avant Quattro
Audi TT Coupe
BMW 530d
BMW 730d
Citroen C3
Citroen Evasion
Citroen Xantia 2.0 HDi
Citroen Xsara Picasso
Fiat Multipla
Land Rover Discovery
Land Rover Freelander 1,8i
Mercedes-Benz S
Peugeot 206
Puch G 500 V8
Renault Clio 1,6 RXE
Renault Twingo
Subaru Forester 2.0 GX WZ
Volkswagen Lupo
Volkswagen Bora