Revija Avto, December 1999
Danes in jutri
BMW 3 Cabrio. Evropski avto leta. Slovenski avto leta. Pirellijev koledar. Opel Astra: manjši TDI. Daljša jamstva Citroena. Avtomobilski saloni v letu 2000. Nove pnevmatike na slovenskem trgu. Ford: nova evropska strategija. Mercedes-Benz L3250: mladenič petdesetih let.
Vozili smo
BMW X5 - X-file
Seat Leon - Lion's Club
Toyota Yaris Verso - Drugačna verzija
Ford Fiesta - Face lifting
VW Lupo 3L TDI - Varčevalni program
Premiera
Honda: novi avtomobilski motorji - Dogajanje prihodnosti
Testi
Jaguar S-Type 3,0 V6 - Step by Step!
Nissan Primera 2,0 Sport - Znan primer
Citroen Saxo 1,4i VTS - O, la,la!
Mazda Premacy 1,8i 16V - AntiScénic
Hyundai Accent 1,5 GLS - S poudarkom!
Fiat Palio Weekend 75 - Po Puntu in - pred njim!
Ford Focus 1,8 Endura DiTD - Ura geometrije
Opel Vectra 2,0 16V Caravan CDX - Veliko vsega
VW Passat 1,0 TDI Variant - Zapisano rdeče
Renault Megane Coupe 1,4 16V - Strojček v nosu
Daewoo Korando 2,3 TD - Powered by Mercedes-Benz
Mercedes-Benz ML 320 - Smoking in gojzerice
Nissan Almera 1,4 SX 5D - Adijo, pa zdrava ostani!
Tehnika
Renault IDE - Obvladovanje tlaka
Čipi v motorni elektroniki - Ljubite chips?
Gospodarstvo
BMW - British Motoring Work
Motocikli
Honde, letnik 2000 - Stvar tisočletja
Šport
Formula 1
SP Reli (Avstralija)
Slovenska scena
Tomi Mäkinen
BMW X5
Citroën Saxo 1,4i VTS
Daewoo Korando 23 TD
Fiat Palio Weekend 75
Ford Fiesta
Ford Focus 1,8 Endura DiTD
Hyundai Accent 1,5 GLS
Jaguar S-Type 3,0 V6
Mazda Premacy 1,8i 16V
Mercedes-Benz ML 320
Nissan Aimera 1,4 SX 5D
Nissan Primera 2,0 Sport
Opel Vectra 2,0 16V Caravan
Renault Mégane Coupé 1,4 16V
Seat Leon
Toyota Yaris Verso
VW Lupo 3L TDI
VW Passat 1,0 TDI Variant